Porovnat (0)
CST

Duše krosová 700 x 35–43C

Skladem


Vyberte typ ventilku
Auto (AV)
Velo (DV)
Galuskový (FV)

Dostupnost vybrané varianty

Kdy zboží nejdříve dostanete
Osobní odběr
Zaslání na dobírku
Zaslání + platba na účet

99 Kč

Vložit do košíku

Provedení produktu

Auto (AV), Velo (DV), Galuskový (FV)

Cena produktu

99 Kč



Duše krosová 700 x 35–43C v kostce

Univerzální duše CST pro 28" (700C) krosová a trekingová kola se šířkou pláště 35C až 43C (622–630 x 35–44 ETRTO). Vyrobeno z kvalitního butylového kaučuku s tloušťkou stěny 0,97 mm. Duše CST jsou ekonomickou třídou prestižního výrobce Maxxis. Délka auto a velo ventilku je cca 35 mm, galuskového cca 40 mm.

Ekonomická třída špičkových duší Maxxis.

  • Pro krosová kola 28"
  • Stabilita tlaku
  • Odolnost proti průrazu
  • S auto, velo i galuskovým ventilkem

Technické parametry pro Duše krosová 700 x 35–43C

Pro typ kola krosové, trekingové, cyklokrosové
Pro rozměr kol 28" (700C)
Ventilek Auto (AV), Velo (DV), Galuskový (FV)
Maximální tlak dle použitého pláště
Materiál Butyl
Hmotnost 155 g

Speciální Technologie pro Duše krosová 700 x 35–43C


Auto ventilek (AV)

Auto ventilek (AV)


Auto ventil (AV), někdy zvaný moto ventil a mezinárodně známý jako "schrader valve", je nejběžnějším typem ventilku používaným na jízdních kolech. A to od dětských, přes horské, krosové, trekingové až po městské nebo freestylové. Setkáte se s ním ale také na autech či motocyklech. Má širší průměr a nepasuje tak například do silničních ráfků, které jsou dnes vyráběny výhradně pro úzké galuskové ventilky. 


Galuskový ventilek (FV)


Galuskový ventilek (FV), někdy pod názvem francouzský a mezinárodně známý jako "presta valve", je používaný zejména na silničních kolech a střední a vyšší třídě horských kol. Vyrábí se v různých délkách, takže skvěle sedí i ve vysokých ráfcích. Je úzký a má pojistný kroužek, který drží ventilek ve správné pozici a zabraňuje posunu při foukání nebo jízdě. Před foukáním je nutné povolit horní uzávěr a krátce jej zamáčknout, aby se uvolnil. Některé typy mají také vyměnitelné jádro, takže je možné je dodatečně prodloužit adaptérem nebo do nich vstříknout tmel pro opravu či prevenci proti defektům.  

Galuskový ventilek (FV)

Velo ventilek (DV)

Velo ventilek (DV)


Velo ventilek (DV) je mezinárodně známý pod označením "dunlop valve". Jedná se o starý typ, který už se prakticky nepoužívá a vyhledávají jej spíše ortodoxní milovníci "ventilgumek". Dnes jej zcela nahrazuje auto ventilek, který má shodný průměr a pasuje tak bez problému i do starších kol. Hlavní nevýhodou velo ventilu je, že dnešní pumpy pro něj zpravidla nejsou konstruovány. Měl by sice jít nafoukat stejným nástavcem jako galuskový ventil, ale reálně si s nimi moc nerozumí. Často je tedy nutné zakoupit redukci na auto ventil.