Vyberte typ ventilku
Provedení produktu
33 mm, 40 mm, 48 mmAuto (AV), Velo (DV), Galuskový (FV)Cena produktu
99 Kč
Duše horská 26" x 1.75–2.25" v kostce
Univerzální duše KLS pro 26" horská kola se šířkou pláště 1.75" až 2.25" (559 x 47–57 ETRTO). Vyrobeno z kvalitního butylového kaučuku. Varianty FV39, FV48, DV40 a AV40 jsou full thread, tj. se závitem po celé délce ventilku a s aretační maticí k ráfku.
Osvědčená kvalita KLS
za rozumnou cenu.
- Pro horská kola 26"
- Stabilita tlaku
- Odolnost proti průrazu
- S auto i galuskovým ventilkem
Technické parametry pro Duše horská 26" x 1.75–2.25"
Pro typ kola | horské, městské, freestylové |
Pro rozměr kol | 26" |
Ventilek | Auto (AV), Galuskový (FV), Velo (DV) |
Délka ventilku | 40 mm, 33 mm, 35 mm, 48 mm |
Maximální tlak | dle použitého pláště |
Materiál | Butyl |
Speciální Technologie pro Duše horská 26" x 1.75–2.25"
Auto ventilek (AV)
Auto ventil (AV), někdy zvaný moto ventil a mezinárodně známý jako "schrader valve", je nejběžnějším typem ventilku používaným na jízdních kolech. A to od dětských, přes horské, krosové, trekingové až po městské nebo freestylové. Setkáte se s ním ale také na autech či motocyklech. Má širší průměr a nepasuje tak například do silničních ráfků, které jsou dnes vyráběny výhradně pro úzké galuskové ventilky.
Galuskový ventilek (FV)
Galuskový ventilek (FV), někdy pod názvem francouzský a mezinárodně známý jako "presta valve", je používaný zejména na silničních kolech a střední a vyšší třídě horských kol. Vyrábí se v různých délkách, takže skvěle sedí i ve vysokých ráfcích. Je úzký a má pojistný kroužek, který drží ventilek ve správné pozici a zabraňuje posunu při foukání nebo jízdě. Před foukáním je nutné povolit horní uzávěr a krátce jej zamáčknout, aby se uvolnil. Některé typy mají také vyměnitelné jádro, takže je možné je dodatečně prodloužit adaptérem nebo do nich vstříknout tmel pro opravu či prevenci proti defektům.
Velo ventilek (DV)
Velo ventilek (DV) je mezinárodně známý pod označením "dunlop valve". Jedná se o starý typ, který už se prakticky nepoužívá a vyhledávají jej spíše ortodoxní milovníci "ventilgumek". Dnes jej zcela nahrazuje auto ventilek, který má shodný průměr a pasuje tak bez problému i do starších kol. Hlavní nevýhodou velo ventilu je, že dnešní pumpy pro něj zpravidla nejsou konstruovány. Měl by sice jít nafoukat stejným nástavcem jako galuskový ventil, ale reálně si s nimi moc nerozumí. Často je tedy nutné zakoupit redukci na auto ventil.